Nyårsplagget?

Här är möjligtvis mitt kommande inköp under morgondagen. Om det blir denna så är det den jag kommer ha till att inviga det nya året med. :)




Jag ÄLSKAR den, just av den anledningen till att den är så himla enkel. Men vem vet, kanske springer på något annat som tilltalar mig mer än denna. Dock är jag inte så säker på det. :) Nå, ett passande nyårsplagg eller behöver det vara mer ''komplicerat''? Har givetvis tänkt köpa ett par fräscha leggings till och några accessoarer också. Själv tror jag att detta kan bli hur bra som helst! Har redan planerat hår och sminkning till. Förhoppningsvis är jag inte såhär förkyld och så har det slutat rinna från ögonen så jag inte förstör sminket annars blir jag förbaskat grinig! :thumbdown:

Kommentarer
MADDES

Ja det förstår jag. Vilken söt! Mår du bättre?

2010-12-29 22:34:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Melissa

Åh, vad söt den var! ^-^

2010-12-30 11:46:28
URL: http://melissadollar.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback