Ny header - lite mer vinter!

Ja, nu har jag lyckats knåpa ihop en enkel men väldigt vintrig header. Får duga för tillfället, får se om jag gör den lite mer komplicerad eller låter den vara som den är. :) Well, ni får mer än gärna tycka till. :thumbup:
Sen har jag lyckats göra ett nytt ''avslut'' också, d.v.s bilden jag alltid avslutar mina inlägg med. Den får faktiskt också duga, skönt med lite nytt också faktiskt. :)
Nåja, nu har jag fått ordning på stämningen både på blogg OCH hemma, och det bästa av allt är faktiskt att min älskade är hemma nu också. Saknat honom enormt, även fast dagen gått riktigt snabbt.
Undra om jag inte ska ta och sociala mig lite med honom nu? ;) Lite kvällsmat och gosa ner sig i soffan framför TV:n och bara vara. Kan vara skönt efter allt bökande här hemma också.




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback