Nöjd nöjd nöjd!

Nu har jag fått hem mina filter, och jag har testat lite smått och oseriöst. Men måste erkänna att jag är riktigt nöjd! :D Så jag ska när som helst lägga in bilderna på datorn för att kolla genom dem och se hur det blir på stor skärm. Spännande! Blir jag nöjd över mitt trams lär det givetvis hamna här. Och jag kommer också visa bilderna hur det blir med de olika filtren! Dock har jag inte utnyttjat mig av UV-filtret något speciellt. Men det kommer senare framöver! Hoppas på fint väder imorgon så kan man ta lite kort då!



Ikväll blir jag för mig själv. Lite skönt ändå, har ju möjlighet att springa över till päronen framåt kvällen om jag dör av tristess här hemma med tanke på att nalle ska vila. :) Får se om det blir att se idol-finalen där eller så läser jag om det i tidningen senare. Återstår att se. :)




Kommentarer
MLr

Tack för du lät mig vila, för det behövde jag. dock begöver jag vila nu med...

2010-12-11 20:50:47

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback