Mitt paket har kommit!

Tjoho! Nu ligger mina filter på posten och väntar! Dock så återstår det att se om Fredrik hämtar ut dem idag, med tanke på att dem står på honom. :mad: Jaja, i vilket fall så är dem i alla fall på posten och ett steg närmre mig! :D Sen blir det att testa massvis med de tre olika filtren!
Hur som helst, god morgon också! Kunde inte somna om efter en ruskigt jobbig dröm så jag passade på att gå upp istället. Även om ögonlocken är tunga som bly. Antar att jag lär lägga mig ett tag under dagen också. :)
Ska väl ta och fixa i ordning matlådan till Fredrik så han får med sig mat i magen. Behöver bara bryna på några köttbullar, resten är klart. Tur att man har föräldrar som tänker på en när det blir mat över i dess hushåll. :) Vilket för mig underlättar också för då slipper jag jämt ställa mig med maten, haha! :)
Sitter just nu och kollar på Pajjas som gräver som en tok på Fredriks täcke för att han river på lakanet innanför. Haha, som dom bär sig åt. Nåja, får väl inte klandra att dem är skåningar båda två. ;)




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback