Mår fortfarande kasst

Hade ett raseriutbrott förut. Mindre kul måste jag säga. Men sen for jag och sambon över till mina päron där jag klippte mamma,  blev förjädra snyggt denna gången! Inte för att hon sett skit ut i barret efter att jag varit där med saxen annars, men den här gången fick jag fram vad jag ville! Nu hade jag bara velat slänga i lite färg i håret på henne, men får övertala henne. ;) Hon var inte så förtjust i att färga håret då hon helst vill slippa färga utväxten hela tiden. Men jag finns ju till hands, kan ju alltid hjälpa. ;) Nåväl, får se om jag lyckas övertala henne när jag ändå ska med dem imorgon förmiddag för att handla lite, bl.a julklapp till bror antagligen! Fick dessutom ett par riktigt fina glasögon av mor min. Dem köpte hon på Augustifesten, men hon ansåg dem för fina för att använda på arbetet så dem har legat hemma hos dem och samlat damm. Nu fick jag dem med mig hem i alla fall! :)
Hur som helst, mår fortfarande uruselt. Mår illa och har fortfarande kräk känslan kvar. :thumbdown: Trevlig tredje advent. Så himla typiskt. Men hellre nu än till jul faktiskt. Vill INTE vara sjuk då!
Nej, nu ska ni få en bild jag donade med förut. Vet inte om jag är nöjd eller inte. Hm.





En av våra tre tomtar som hänger i taklampan i köket. Lite söta är dem faktiskt. :)




Kommentarer
Anton Kouba

Hittar ingen mejl till dig.. Så du kan kontaka mig på min mejl! Kan glädja dig med att du vunnit en tävling på min blogg! :D

2010-12-13 16:43:24
URL: http://antonkouba.se/
FlizanLizan

sv: jaha vad najs :D

2010-12-15 17:13:40
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback