Kvällsmaten äten

Nu har vi ätit kvällsmat, och nu blev jag faktiskt riktigt trött. Borde göra vid mig och sen lägga mig, har ju ändå varit igång i stort sätt hela dagen. Känner mig allmänt lite tossig, så nu får ni en tossig cambild av mig som jag tog samma dag som jag fick min tjusiga clone-a-willy! ;)


Nu har jag gjort mig förtjänt av att ha en trevlig dejt med sängen! Vet inte om jag får dejta den själv då nalle satte sig för att spela lite. Det gör mig dock inget, jag får troligtvis annat sällskap ändå, av min älskade lille vante (Pajjas). :) Hur som helst, nu har jag sagt mitt för ikväll. Sov gott nu alla läsare, och hoppas ni sover lika gott som jag lär göra!



Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback