Inte nog med det

Nej, inte nog med att jag vann tandblekningen! Vi har fått in ett helt nytt STORT, rent av ENORMT skrivbord i våran lilla etta! Dock måste jag säga att det gjorde mycket stor skillnad och det blev inte alls så illa som jag trott det skulle bli. Otroligt! :) Well, nu sitter man och tar sig en kopp kaffe(!?). Jo, ni läste rätt - jag föredrar dock alltid te före kaffe, men jag blev rent av sugen på en kopp kaffe tillsammans med min älskade! Vet inte om det är någon form av ''vinnarkänslan'' över något jag velat ha länge men aldrig fått tummen ur att skaffa, som gör att jag blev sugen på kaffe. Vem vet, kanske ligger något i det. ;)
Nåväl, ska snart ut med hunden, sen ska jag ta mig en riktigt skön dusch och bara rå om mig själv. Kan vara skönt, för det är jag värd! Ska även, till nästa omgång av pengar kommer, köpa på mig lite ansiktsmasker! Hittade en som skulle vara riktigt bra - värt att testa! :) Vad skulle inte vara bättre än ett fräscht ansikte till ett fräscht kommande leende? ;) Nej, nu får jag sluta vara så självgod! :D




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback