Halloj

Sitter hemma hos päronen just nu, lånar deras dator. :) Har inväntat Fredrik också, som slutade 13.00 idag. Han skulle bara in i duschen och sen skulle även han komma över. Vet inte om det blir att åka iväg idag för att kolla julklappar osv med tanke på att vi har tvättstugan 17.00. :thumbdown:
Måste i alla fall skicka iväg honom fr att köpa diskmedel och tvättmedel. För det är snart slut, om det inte redan är det, haha. Utöver detta så har jag faktiskt inte gjort så mycket, skulle ha hämtat mina foton imorse också, men det visade sig att Alex inte hade kommit i säng ordentligt eftersom jag fick ett sms tjugo över fem imorse. :) Får se om det kanske blir att hämta dem senare eller så.
Angående snön jag skrev om igår, så kom det faktiskt snö under natten, och som även höll i sig tills imorse då jag var ute med hunden. Jag personligen såg väl ingen skillnad, men det hade väl antagligen kommit tillräckligt eftersom det var dags att ploga gångvägarna bakom huset. Vi har dessutom inte lika kallt idag som det har varit dem senaste dagarna och det är ju faktiskt ganska skönt. :)




Kommentarer
EpicFaiil - sveriges underhållande scene core blogg

Sv: haha ja, de e tråkigt de xD

2010-12-03 14:16:20
URL: http://epicfaiil.se
Jessica

Hihi, ao :)

2010-12-03 18:10:08
URL: http://yessicaas.blogg.se/
eemmaaj

typ samma här när jag gick ut ba "det är ju ganska varmt idag" HAHA.... vart bor du förreesten? :)

2010-12-03 23:15:09
URL: http://saveu.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback