Efterlyst

Sitter och kollar på Efterlyst med Melissa. Saknar nalle också. Men ja, han slutar ju ganska snart ändå.
Nu är jag riktigt trött, haha. Och jag känner att jag inte alls har kommit med något intressant att skriva idag, så jag förstår att mina sidvisningar har legat lågt idag. Hm, lite tråkigt ändå.
Nåja, morgondagen blir kanske bättre, vem vet. :)
Nu ska jag försöka sätta mig in lite i efterlyst och inte fastna här, haha.
Och jag vill fylla år snart, för då är jag i Skåne! Skönt, slippa vissa igenkända ansikten.




Kommentarer
Victoria

Sv: såg din kommentar lite sent :P hehe..

Min dag har varit rätt okej förutom en irriterande huvudvärk.. Hur har din dag varit och mår du bra ? :) kramis

2010-12-08 22:28:05
URL: http://viiccanwws.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback