Dåligt samvete..

Nu skäms jag! Så dåligt uppdaterat det har blivit den senaste tiden! Fy fy!

Jag ska göra en kort recension på alla dagar sen den 19:e då jag sist skrev.

19:e - Bestämde oss för att träffa Ida och Philip och kollade lite på Rix FM Festivalen tillsammans och vi hann med att se Anna Bergendahl, Erik Grönwall samt Eric Saade. Sprang på Madelene och pratade en skvätt. :) Halvsprang ner till bilen för att köra hem Pajjas och hämta bror och hans kompis som redan hade börjat gå ner. Vi hämtade upp dem på vägen. Såg sen fyrverkerierna och åkte sen hem.

20:e - Spenderade heldag på stan, på marknaden tillsammans med Jossan, Melissa och min älskade sambo, givetvis hade vi tagit med oss mami och papi. Stötte även på Ida igen och Michaela med sin pojkvän Tobias. Körde hem mami och papi och åkte ner igen. Vi mötte upp Melissa och Jossan igen för att åka karuseller. Och jag måste öppet be om ursäkt för tinitussen jag gav Melissa, men kul som sjutton var det! Senare köpte vi oss en vattenpipa och jag fick testa för första gången. :) Lillebror hade också införskaffat sig en så vi satt vi tre här hemma och rökte vattenpipa. Vi åkte sen ner för att kolla fyrverkerierna.

21:e - Sista dagen på marknaden blev inte mycket springande. Hade kunnat gråta blod av mina smärtor i fötterna efter första dagens springande på stan. Blev endast ner för att kolla fyrverkerierna och köpa mig en egen ROSA () vattenpipa.

Givetvis har jag filmat alla fyrverkerier så jag tänker under dagen lägga in dem, så jag kan lägga ut dem i bloggen.

22:e - Söndag, en slappdag innan skolstart. Köpte även divansoffan då, så det blev att montera den och sen slappa loss i den.

23:e - Skolstart, vilket var en befrielse när man hamnade med någon man kände igen! :) Samtidigt var det en kort dag.


Nu sitter jag här med dåligt samvete för en dålig update, men nu är jag tillbaka och jag hoppas inte ert intresse för att läsa har försvunnit - det är skärpning på gång nu!





Kommentarer
Melissa

Haha, det var roligt att ses :D

Och det gör inget, örat överlevde ;D

hihi <3

2010-08-24 19:03:20
Essa

sv: Hah, det var det verkligen! Funderar starkt på att slänga ut filmen på dig och Jossan också! ;D

Skönt att örat inte tog större skada haha!

<3

2010-08-24 19:12:01
URL: http://essavond.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback