Tvättstugan + magont

Seriöst så orkar jag inte, men jag vill ha rena kläder! Jag är trött och har ont i magen till och från. Inatt blev jag rädd då det var den värsta smärtan jag upplevt någonsin i magen, som kom apropå ingenting! Jag kunde knappt ta mig till badrummet själv. Dock är det bättre nu, men iallafall.
Kom dessutom just upp från tvättstugan och har langat in den sista maskinen. Resten hänger på tork just nu. Så vi hinner bli klara till 17.00 - kalasbra! Sitter med Pajjas i knät just nu och har inte planerat något för dagen, vilket är skönt. :) Det enda som ska göras är att laga mat och småstäda lite. :)
Nu ska jag sätta mig och kolla blocket. ;)




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback