Två för 199:-

Jatack! Nu har jag hittat de färger jag vill ha också, för en billig peng! Kan inte bli bättre. Förvisso har jag inte de pengarna ännu, men när jag har blir det att beställa! Blir helt till mig, har kollat på liknande av annat märke - men de ser ju precis lika dana ut. Och jag får ju två stycken för mindre än hälften av summan på en av de klockor jag tittat på innan. Tänkte lägga upp bild på de två snyggingarna!





Dessa vill jag VERKLIGEN ha! Men jag vet att det är möjligtvis blir enkelt att flörta med min älskade sambo - han fick ju SIN klocka på marknaden för 150:-. Jag hittade faktiskt aldrig något där - men det berodde väl på att jag redan bestämt mig för liknande som dessa, haha. Hoppas hoppas hoppas! :) 
Nu ska jag se till att stoppa något i magen, en promenix med Pajjas, fixa till sig för sängen och sen se till att komma till kojs. Uppstigning 07.00 imorgon för ännu en skoldag! :) Faktiskt är att jag vid detta tillfälle, just nu, ser fram emot att få dra igång på riktigt! 
Nu återstår det att se om jag hinner med något mer inlägg innan jag stänger av datorn, annars får ni ha det bra! :)





Kommentarer
MLr

Varför skulle du inte få den? ( ;

2010-08-24 22:38:33
Essa

sv: sötaste älskling! <3

2010-08-24 22:48:00
URL: http://essavond.blogg.se/
Lisa

jamen gud det är det vekrligen.(

2010-08-25 08:42:33
URL: http://lisani.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback