Stationär - på sidan om

Nu har vi kopplat upp min stationära dator igen - vilket innebär att jag kan spela de spel som min laptop inte klarade av! :) Underbart! Nu däremot är jag så trött att ögonen näst intill stor i kors på mig, vilket är mindre skönt. Det ska dock bli skönt att kunna lägga sig bredvid sin älskade sambo och Pajjas (som även han delar säng med oss) och sova! :) Imorgon är det den ''omtalade'' kräftskivan jag näst intill bara vill skita i. Känner inte något intressant i det hela, plus att det skulle regna vilket gör det mindre tilltalande. :thumbdown:
Hur som helst, jag tänker passa på att berätta att jag är tacksam över att min blogg under gårdagen (ny dag - då klockan passerat 00.00) visades hela 83 gånger! Kul att många läser! :) Däremot är de flesta väldigt dåliga på att kommentera, men det tar sig! Jag har ett par som håller igång diskussioner ordentligt! Bland annat Kicki som hon heter. Tycker ni tappra läsare kan besöka denna tös! Sen har vi min älskade sambo som läser och oftast kommenterar min blogg dagligen - tack älskling! :* Se till att ni också kan få tummen ur och lägga åsikter, bry er och bara skriva av er! Nu tänker jag iallafall lägga mig och hoppas på att jag möjligtvis kan locka till mig lite fler kommentarer! Godnatt folket!

xoxo

Kommentarer
Kicki

hej på dig :)

Hur är det läget med dig idag?

2010-08-07 11:22:22
URL: http://loeria.blogg.se/
MLr

well, sängen var mer än bra igår... vart förbannat trött.

2010-08-07 12:05:43
Kicki

Jo tack allt är bara bra med mig :)

Vad ska du hitta på idag då?

2010-08-07 12:52:06
URL: http://loeria.blogg.se/
Idarann

Incredible site!

2010-12-13 08:41:43
URL: http://idarann.blog13.com

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback