Spelade bort timmarna?!

Herregud! Upptäckte nu hur mycket klockan var! Okej att jag kände mig trött.. men vad sjutton! Förvisso kom vi hem efter tolv då vi gick över till päronen efter att dom lugnat sig och spelade två omgångar plump - vilket var skit kul! Men sen dess har jag bara suttit och levlat min gubbe. Skärpning Essa! :mad: Hur om helst, har blivit en väldigt dålig uppdatering idag vilket jag ber om ursäkt för och hoppas på att det blir bättre imorgon! :) Nu bör jag göra ordning sängen och bädda om den eftersom man hade en hund som fick läckage på mitt täcke. :thumbdown: Sådant som händer! Har dessutom bestämt mig för att färga om håret så fort ekonomin tillåter det. Ska bli härligt! :) Nu gott folk ska jag dra mig till kojs med min älskade sambo och se det lilla som är kvar av den film han satte sig för att se! Godnatt!

xoxo

Kommentarer
Kicki

Hej och godmorgon på dig :)

Vad har du för dig en dag som denna?

2010-08-08 09:19:14
URL: http://loeria.blogg.se/
MLr

filmen vart bra! :D

2010-08-08 09:59:04

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback