Snart är det film-tajm

Dags för film snart. Ikväll blir det att se filmen Tekken! :) Själv tycker man ju om spelen och har höga förväntningar på en film som är grundad av ett spel. Så nu har man hunnit med att springa på stan och kolla lite prylar. Finns en viss mami som fyller den 16:e! :) Hur som helst, blir att bunkra upp sig framför skärmen och gosa ihop sig med habibi med godis och dricka - vilket blir det sista ''snask'' vi äter. :thumbdown: men vill man vara fin får man lida pin, vilket är satans sant! Jag har dessutom hittat hårfärgen jag skulle kunna tänka mig - så inom kort tid så kanske det sker en förändring! :thumbup: Nu ska jag engagera mig med Pajjas och älskling innan vi startar filmen! En recension kommer senare!

xoxo

Kommentarer
MLr

Well, jag hoppas filmen är bra!

2010-08-06 18:47:10
Kicki

Jag tog ut dom för jag skulle operera mig samma sak med mina piercingar så sen kunde jag inte sätta i dom längre :( hade vuxit igen alla i mina öron.. och på bröstvårtorna.. försökte sätta i dom men jag blödde som en gris :(



men men.. det blir väl en annan dag jag gör om allt igen.

2010-08-06 19:19:46
URL: http://loeria.blogg.se/
Kicki

Nej det gör inte alls ont.. det kan svida till lite :) Första gången för mig gjorde det inte alls ont.. men andra gången stack hon fel så det lite ont.. kändes lite obehagligt..



Jag hade bara där och fulla öronen.. hade tänkt göra i näsan nu snart :) men det ser vi när det blir av..

2010-08-06 19:26:20
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback