Sängen lockar!

Var inte på tok för länge sen vi kom hem ifrån mami och papi som bjöd på kinamat! Riktigt gott - så kvällsmaten blev räddad! Nu är man mätt och belåten. :thumbup: Men man blev trött också. Vi har dessutom hunnit med den sista rundan med Pajjas innan sängdags. Nu ska jag bara se till att göra i ordning för kvällen sen blir det en dejt med sängen. Imorgon väntar en ny dag. :) Får se vad den har för överraskningar.
Eftersom jag lyckats fixa håret så som jag alltid velat tack vare en förbaskat bra tutorial så tänker jag fixa bild på resultatet. Jag är själv nöjd för att var första försöket, dessutom är det enkelt och snyggt. :) Det får dock vänta tills imorgon även om jag sitter med frisyren så får det bli en hemlighet tills imorgon! ;)
På återseende gott folk - nu börjar kudden sjunga godnatt visor.

xoxo

Kommentarer
MLr

well, vi kan sjunga med kudden <3

2010-08-06 00:07:16
Kicki

Hej och godmorgon på dig :)

Vad händer en fredag som denna?

2010-08-06 09:57:10
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback