Onsdag - en början på årets bästa fest

Jaha, påbörjad Augustifest och jag sitter fortfarande hemma. Har duschat för inte så länge sen och har en satans mensvärk av inte denna värld. :) Vad underbart! Men men, synd att klaga på en fin dag som denna - sol och hela köret! :) Nu hoppas jag bara på att spänningen här hemma ska lätta eftersom det inte sägs något? Hmm. I vilket fall som helst så ska jag ner på fyrverkerierna ikväll. Känns bara knäppt att sitta hemma nu när jag vanligtvis brukade vara nere i stan och ränna varje dag under augustifesten. Men, inget att göra åt. Saker förändras också! :)
Var borta hos mor och far min i morse när jag hade varit på promenad med Pajjas. Vaknade av att han kissade på mig och mitt täcke imorse. :mad: Så det var bara att kliva upp och gå ut. :) Klagade förvisso inte eftersom det är bra väder ute. Tog iallafall en kopp kaffe och pratade lite. Kom hem, ställde mig med disken, lekte med Pajjas och sen duschade som sagt. Och nu har jag fastnat här - igen. Får se hur dagen slutar, vet att jag iallafall kommer ner på fyrverkerierna i vilket fall som helst. :) Och filmas ska det också göra! Ni som inte har tillgång till att kunna se det ska givetvis få möjligheten att delta lite även om det är på sidan om. ;)



Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback