Okej? - Nej, INTE okej!

Satt just och läste tidningen på internet och upptäckte denna skrämmande artikel.




Detta för mig är INTE okej. Nog att det är någon form av ''mode'' med unga mödrar överallt nu för tiden, men detta är allt annat än okej. Dock klandrar jag inte de töser som bildar familj tidigt, jag ser upp till dem och deras mod till att försöka MEN då ska man inte misslyckas som förälder. Har man valt att sätta ett liv till på jorden så ska man vara beredd att ta hand om det också (och det finns dem som klarar av det - men inte andra). Man kan väl leva ut sitt liv innan man sätter ett annat till jorden? 
Jag ska inte heller säga att suget om att skaffa barn inte finns - för det gör det, men jag vill kunna försörja det också. 

Vad tycker ni? Anser ni detta som något acceptabelt?
Mer om detta kan ni läsa om här!




Kommentarer
LIsa

oj guuud så ung hon va:(

2010-08-24 16:14:07
URL: http://lisani.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback