Lyckat kräftfiske!

Som ni kanske märkte så blev det aldrig ett inlägg om hur kräftfisket var igår. Det berodde på att vi valde att stanna kvar och övernatta med mami och papi i husvagnen eftersom det var så förbaskat trevligt! Det gick riktigt bra dessutom - så det var roligt minsann! :thumbup: Det var framför allt roligt att Fredrik fick göra något han inte alls gjort tidigare och det var mycket det som övervägde att vi stannade för natten. Känner nu också att inlägget blev lite sent, men jag har sovit eftersom det blev lite sova natten som var och har därför inte hunnit med så mycket mer än kommit hem, sovit och sen ätit. Var över en sväng till päronen för att se hur det gick med kräftkokandet också. Synd bara att det luktar så förskräckligt :thumbdown: fördel med att inte bo hemma längre så man slipper den groteska stanken, (enligt min personliga åsikt - givetvis!). Tillägger att jag även var bra nog att ta i kräftor lite mer än de förra åren jag varit med. ;) Fröken awesome, typ! Nu tänker jag slänga in bild på den absolut minsta kräftan jag har sett! Den släppte vi såklart tillbaka! :) Pappas hand är endast med som en jämförelse av storlek.





Nu till den omtalade och ståtlige Zorro, vars päls nu har blivit avrakad och som ni alla vet grät jag när jag såg honom - och jag lovade en bild. Så nu tänker jag visa skillnad från vad han var till vad han blev.







För mig är det hjärtskärande. Förvisso är han len som sammet (vilket han var innan också) men jag anser att hellre detta som utgång än att han led av alla dessa tovor som över huvudtaget inte alls gick att göra något åt. Dessutom mår han hur bra som helst och verkar ha tagit detta som en fördel då han njuter av att vara en lite mer ''nakenkatt'' numera. Och det förstår jag om värmen är på gång nu igen som det lovas!
Hur som helst - det blev ett väldigt långt inlägg, men mycket hinner hända på kort tid så nog finns det alltid något att skriva om! ;)

xoxo

Kommentarer
MLr

Tack för en trevlig natt! :D <3

2010-08-05 22:10:12
Essa

sv: Tack själv älskling! :D <3

2010-08-05 22:12:10
URL: http://essavond.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback