''I'll see you soon, then.''

Precis sett klart Dear John med älskling! Underbar film, vilket jag inte var ensam om att tycka! Fredriks personliga åsikt löd: den bästa filmen på länge! Och jag kan hålla med honom, den är gudomlig!




Kort sagt: En väldigt romantisk och sorgsam film. Sevärd till 1000 och jag uppmuntrar alla som inte sett den att se den. Tårar som föll under vissa scener och den är allt annat än man tänkt sig. Slutet är inte alls förberett när man förväntat sig något helt annat! Måste säga att detta är en av de filmer jag faktiskt tycker mycket om - och det är inte många filmer jag fastnar för! Se den gott folk!

Den får; ♥♥♥♥♥

xoxo

Kommentarer
MLr

"bästa filmen jag sett på.. MÅNGA månader"

2010-08-02 14:53:01

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback