Hemma igen

Blev kanske inte som betänkt med tanke på att jag redan är hemma och kom dit vid 17.00. Eftersom stämningen där hemma var på grinhumör så förstod jag inte vitsen med att ens sitta där hemma heller när ingen över huvudtaget pratade bortsett från när man råkade säga något som verkade olämpligt då det börjades spotta och fräsas, så därför väljer hellre att spendera min tid på något annat. Så nu sitter jag ensam hemma i lägenheten eftersom Fredrik blev kvar där borta - vilket inte gör mig något. :) Jag har iallafall tagit tag i att städa det värsta i lägenheten. Däremot är jag inte manad alls till varken disk eller dammsugning - undra om min ängel till pojkvän gör det senare idag eller imorgon(?) Återstår att se om jag orkar med de o-dammsugade golven eller inte. :) Nu tänker jag försöka varva ner och göra något jag tycker är roligt istället - med andra ord: HEJ TQ! (Titan Quest)


xoxo

Kommentarer
MLr

Tänk inte på mig när du dödar dom (A) ;D <3<3



XOXOXOXOXOXOXOXOXO!

2010-08-07 18:57:46

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback