Goddag världen

Lite sliten idag - men fick ändå skaplig sovmorgon. Mami ringde och väckte mig - vilket inte gjorde något. Så jag hoppade in i en dusch och gick ut med Pajjas och tog en sväng förbi päronen för att provsmaka mammas enormt goda potatissallad! Så sambon och jag är bjudna på käk senare idag hos dem, vilket ska bli riktigt trevligt! :) Det är en het diskussion om att spela sällskapsspel också! :) För övrigt blir det väl lugna gatan här hemma. Vädret ska ju bli piss så det blir möjligtvis en film som avrundning till kvällen såvida vi inte blir kvar hos päronen sent. :) Hur som helst, nu har jag tagit mig i kragen och gjort mig en ny msn - vilket enbart kommer bli till de jag faktiskt pratar med. Har börjat tröttna på att ha folk som addar men som aldrig pratar med en iallafall. :thumbdown: Jaja, nog klagat om det. Nu ska jag se till att sysselsätta mig med något roande för ett tag!

xoxo

Kommentarer
MLr

GE MIG DIN MSN!:D

2010-08-08 09:57:34

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback