Frukost med underbart besked!

Jag hade gått upp ur sängen för ungefär en timma sen och skulle påbörja frukost till mig och Fredrik. Satte igång med tevatten och sen började min telefon att ringa. Först dog den innan jag hann förstå vad pappa sa så jag ringde upp och hörde honom säga: Kom hem hit, men ta inte med dig Pajjas. Givetvis undrade jag ju varför inte Pajjas fick följa med - men sen fortsatte han meningen med följande: Vi har fått hem katten!
( Min familjs katt hade rymt och hade varit borta i ca 4 veckor - för er som inte visste )
Jag har nog aldrig varit med om att vakna till ordentligt så förbaskat kvickt som jag gjorde då. I med fötterna i första bästa tofflor som stod lediga och stövlade iväg i ösregn! Brydde jag mig om det? Nej! Hinner komma in lagom när dom kommit hem, och stövlar förbi mamma som stod med leendet över öronen. Det var underbart att se honom igen. Förvisso måste jag erkänna att det tog emot när man kände vilka tovor han hade dragit på sig under magen - och att det var ganska lätt att räkna ut att man är tvungen att raka av håret. Men det får dom på smådjurskliniken ta hand om. Jag är iallafall glad över att han är hemma! :thumbup:




Nu är familjen komplett i port 8 - underbart! 



Snart blir det morgonfilm med habibi, ska bli mysigt. Och se till att man kanske kan få i sig frukosten man påbörjade att fixa i samband med att man tittar film. :) För att vara en sådan grå och tråkig regndag nu igen så spelar vädret inte mig någon roll - allt känns bara som en stor lättnad! Fan, vilken underbar dag!

xoxo

Kommentarer
MLr

Me like <3

2010-08-02 11:10:46

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback