Donut bun ready

Har som sagt äntligen lyckats göra en Donut bun tack vare en bra tutorial som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Har nu tagit kort på en ytterst slarvig sådan, då jag vet att jag kan få den bättre. :) I vilket fall som helst så skulle ni få en bild på det så här kommer den!



Notera även min fina plugg som ni också blev lovade att se på plats! Och som ni ser, sticker fortfarande hår ut och allt ligger inte så slätt som det borde - men det duger för att förstå principen i hur den ska se ut när den är klar! :)

Påtal om hår - jag har haft mina funderingar på att färga mitt hår i en ljusbrun nyans och lägga ljusa slingor i och ta bort det blonda. Vad tror ni - skulle det bli bra? 
Tacksam för svar! :)



Nu till något helt annat, jag är redo för att göra stan osäker med habibi! :) Så nu blir det en runda på stan innan vi åker och handlar inför kvällen! Ser fram emot en bra film och godis tillsammans med den man älskar mest! 

xoxo

Kommentarer
MLr

ofc skulle färgningen i håret bli bra, allt på dig blir ju bra! TRODDE DU DÅ!? :D

2010-08-06 14:51:26
Kicki

Jo tack allt är bara bra med mig.. mätt som fan just nu bara :)

Ser ut som att du töjer dina hål i öronen.. gör du de? Haft 8mm förr men jag tog ut dom..



Vad händer ikväll?

2010-08-06 16:40:32
URL: http://loeria.blogg.se/
Henrik

hehe ja men precis:;:P:)



ja okej, så bra då:) jo tack de är bara bra med mig också:):)



vad händer nu i helgen då?:)

2010-08-06 18:08:58
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback