Dagen erbjöd mycket

Jag känner att jag inte har lyckats med att blogga riktigt som betänkt. Mycket som har hållt mig sysselsatt. Faktum är att jag precis kommit hem. Jag har hittills idag gjort:
  • Ätit hos mami och papi
  • Haft tvättstugan mellan 17.00 - 22.00
  • Varit ute med Pajjas
  • Ute och åkt bil med habibi och kom nyss hem
Jag må då säga att det var riktigt mysigt att åka ut och ställa sig på någon tom parkering och vara, precis som vi gjorde ikväll. Tack älskling, det uppskattades otroligt!
Nu där emot så blir det att ta det lugnt. Känner att jag har så förbaskat ont i högerfoten. Har lyckats få något sorts bett som gör @#%!? ont. Antagligen är det bett från samma småkryp som jag fått på vaden som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Bara den att foten gör ondare. Antar att det inte är så mycket att göra åt, ska se om salvan för myggbett och andra bett är bra mot det onda. Detta suger! :thumbdown: Foten är faktiskt svullen också. Nog klagat om det, nu ska jag se till att rå om den mest älskvärda personen jag lyckligtvis delar mitt liv med och invänta hans sista ärende innan vi förhoppningsvis hoppar till kojs för att omfamna varandra innan vi somnar. :)

xoxo

Kommentarer
Kicki

Hej och godmorgon :)

Hur är det med dig idag?

2010-08-09 09:10:50
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback