Bråkande mage - så himla typiskt

Trött jag blir på detta. Allt har bara blivit fel hittills bortsett från att jag åtminstone har hamnat i en relativt okej klass - så vitt det verkar. I vilket fall som helst så har jag lust att kapa bort magen och dess onda, sen gå till skolan som vanligt. Imorgon börjar allt på allvar såsom med böcker och liknande. Så imorgon MÅSTE jag pallra mig iväg - även om Anna (en av lärarna) verkar ge stöd redan nu.

Jag är trött och borde lägga mig en stund och ta det lugnt. Har lite att styra med här hemma också som jag måste orka ta tag i om något ska hända. Jag borde faktiskt ta en före- och efterbild för att tvinga mig själv till att göra det. Annars hade det bara varit så förbaskat pinsamt att slänga upp en bild på oreda och inte resultatet. Men det lär väl samtidigt ta sin lilla tid då min karl verkar ha himla svårt att resa på sin rumpa och göra något vettigt (såsom detta) istället för att sitta och spela bort dagen. Det ska ju ändå trots allt regna idag - och jag är ganska tacksam att det regnar då jag är dålig än att det hade varit fint väder. Hur som helst, nu ska JAG iallafall ta tag i att göra något vettigt än att sitta här och tycka synd om mig själv och min magvärk.
Bilder kommer sen, promise!




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback