Avklarad skoldag

Skönt att komma hem - även om det var ett tag sen, men jag har hunnit äta och varvat ner och faktiskt insett vilken bra dag det har varit idag! :) Otroligt skönt att komma igång igen och låta hjärnan göra det den tidigare och antagligen fortfarande är bra på! Har haft en himla trevlig dag tillsammans med Emilia! Fanns mycket man kunde prata om mellan himmel och jord! :) Tack för allt stöd nu de senaste dagarna jag inte varit i skolan. Uppskattas enormt! :)
Imorgon består dagen av:
  • Tema 08.30 - 10.00
  • Rast
  • Svenska 10.30 - 12.00
  • Lunch
  • Svenska 13.00 - 14.30
Förhoppningsvis så tröttnar jag väl inte på svenskan, haha. Onsdagen börjar även den med svenska på morgonen! En himla massa svenska lektioner. :) Svenska kan förvisso vara riktigt roligt! ;) Nu ska jag se till att hålla mig borta från sjukdomar och se till att plugga järnet och bara vara allmänt @#!? awesome! Det är min tur att ge tillbaka och bevisa att jag kan - för nog sjutton kan jag, och denna gången vill jag också!




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback