Återigen en ballong-fot

Jaha, nu har min svullnad återkommit igen. Nu har jag iallafall lånat över en krycka från papi som han använde tiden han hade problem med ena knät. Förbaskade fot. Jag förstår inte vad det kan bero på med tanke på att provresultaten inte visade något. Just nu är foten röd och blå/lila, och det ser ut som jag fått fettvalkar vid fotled och framme vid tårna p.g.a detta. :mad: Nu vill jag ha bort detta! Det lustiga är faktiskt att det försvinner under nätterna. Och jag stör mig på att det gör ont. Hur som helst, jag har tappert försökt att hålla humöret uppe och har nu som först fått tillgång till att påbörja mitt hus och inredande på sims! :) Får se om jag kan få tillgång till att slänga upp bilder på det jag nyligen påbörjat! Nu ska jag återgå till mitt inredande och hoppas på att svullnaden försvinner snart. :)

xoxo

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback