Allmänt slö

Vilket har gjort att jag har haft jäkligt svårt för update idag. Fy mig! :mad: Hoppas på en bättring imorgon. Vi har kommit överens om att lägga oss skapligt idag istället! :) Och jag antar att det är då jag kommer ta mig tid för att ta kort på resultatet av håret.
Nu däremot ska vi köra hem brors kompis, och sen langa hem bror hem till sig. Sen blir det myskväll med älskling, med lite tacos och allmänt gos i soffan! Detta ser jag verkligen fram emot - att kunna få lite egen tid med honom. Han har till och med varit gullig nog att säga ifrån till sina kompisar om skype ikväll. Underbart! Känns nästan lite för bra för att vara sant. Så nu inväntar vi bara på att det två pellejönsen är klara för hemfärd! :)
Ett plus i kanten på detta är att min fot inte har svullnat upp under hela dagen samt gårdagen, MEN den är fortfarande svullen, men inte såpass som den tidigare har varit.
Och jag som är trött! Ska försöka att inte klaga över tröttheten ikväll för att förstöra det som är planerat! Och för övrigt så har vi även bestämt oss för att övernatta i något av de närliggande vindskydd som finns vid skogar nära sjöar. Där man också kan lösa fiskekort och fiska om man så känner för det! Inte för att vi har bakat in det i planen utan bara vara där för att komma iväg lite hemifrån! Själv har jag ju fått världens lust att bara köpa oss ett stort tält och dra iväg någonstans långt härifrån Norrköping. Och när jag säger långt menar jag en resa som är minst så långt som det är till Skåne härifrån. Jag har redan ledsnat på Norrköping.
Hur som helst, nu blir det att dra iväg då dom har packat ihop sina grejer! Ska rasta Pajjas i samma sväng som vi ändå är ute!

xoxo

Kommentarer
Kicki

heeej :) spelat nå sims 3 ikväll?

2010-08-12 22:25:28
URL: http://loeria.blogg.se/
Kicki

Hejsan på dig.

Allt väl en sådan fin fredag?

2010-08-13 09:18:26
URL: http://loeria.blogg.se/
Kicki

Idag kommer mina polare hit <3 och ska sova hos oss heeeela helgen :)

2010-08-13 10:33:17
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback