Jadu, jag hatar dig.

Det är inte klokt vilka låga ''kompisar'' man har. Det är pinsamt och frustrerande. Och faktum är att jag verkligen hatar denna stadens befolkning och hoppas på en snar och kommande flytt. Jag tål inte att se folk jag bryr/brydde mig om - folk som påstår sig vara mina kompisar som verkligen gör allting för att vara taskiga och ge mig ett hårt slag i ryggen. Skönt att alla tecken kommer fram och visar mig vilka jag borde välja bort - och för mig är det ett enkelt val. Jag nonchalerar och ignorerar - vilket är rätt åt er. Jag har insett att jag hellre står själv än att ha folk som bär sig åt som ni faktiskt gör. Så när Fredrik och jag fått en stadig inkomst så hoppas jag på en flytt till en helt annan stad. Med andra ord kommer Göteborgsresan vara en förbaskat skön trip för att slippa alla falska idioter även om det är för en kort stund.
Hur som helst, jag tål inte att se dig och tänker undvika dig för du förtjänar det för det där var det lägsta, och lägre än vad du legat innan trodde jag inte du var kapabel till. Men se där, även den bästa kan fela och det gjorde jag ju. ;)

Kommentarer
Morgansarah

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-04-17 21:19:38
URL: http://morgansarah.blog13.com

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback