Göteborgsresan närmar sig och jag taggar!

Snart bär det av alltså, så jag är riktigt taggad! :) Och jag ska redan imorgon iväg för att kolla både nya skor och ny klänning och lite annat så som hårfärg, smink och accessoarer. Mycket uppskattande! Jag har verkligen världens bästa pojkvän verkligen, han skämmer bort mig med drösvis av kärlek, och uppskattning och små saker utöver det.  Tror inte ni kan förstå känslan om ni inte har någon som ni känner detsamma för. Men det är underbart. :)
Hur som helst, imorgon blir det även att träffa på Nanna när man ändå är nere på stan för en sväng, sen blir det hem och försöka repa sig från hostan och snuvan så man är frisk tills den 30:e då det bär av! Och förhoppningsvis slipper jag vara orange i håret också. Låter verkligen sjukt bra. :) Har ingen lust att se ut som en morot på huvudet när man är bortbjuden till Fredriks släkt. Hade varit lite pinsamt. :)
Langar bild på det jag införskaffar mig imorgon, för att dela med mig av det fina man får av sin käraste. Hur som helst, nu ska jag ta mig tid för att göra kvällsmat innan jag ska lägga mig till sängs. Hoppas på en fortsatt trevlig kväll för er folket och en bra dag med fina investeringar imorgon! Ha det bra! :)

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback