En lättnad har precis kommit!

Nu är det som så att jag varit orolig för att pengarna ska vara ett problem då för att kunna skaffa hund, vi blir en månad sena angående det d.v.s att i Juni beräknat från denna månad så har vi råd. Med andra ord har vi möjligtvis hunden, och jag är nu mer överlycklig än vanligt. Deklarations papper är min bästa vän. Iallafall när det är positivt besked, som det var för oss denna gången! :) Så nu sitter jag och ler över att jag inte behöver känna att det kommer ta mig ett år för att få det mest efterlängtade, och kan därför åter igen sätta mig och kolla runt på blocket utan att sura ihop! Inte nog med att glädjen över detta får mig att le, nu brast jag ut i skratt när Fredrik ramla av stolen nu när han spelar wii! Det om något var faktiskt kul - haha. Hur som helst, ville bara skvallra om detta eftersom det var en förbaskat bra nyhet för oss, och ville dela med mig av våran glädje! :) Och nu har vi även varit iväg och handlat, måste säga att jag syndade i påskruset nere på butiken och inhandlade mig lösgodis - åter igen fy skäms. Kommer garanterat ha dåligt samvete sedan, men undra om det inte är värt det - det är ju trots allt påsk? Jaja, såvida jag ska påbörja min träning så kan ju inte lite godis skada för en kväll. Dags att unna sig! :) Ta hand om er!

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback