April april - dumma sill!

Jaha, och så var det alla skämtens dag! :) Det gäller alltså med andra ord att man är på sin vakt för att slippa dessa sluga skämt. Och nu bär det av mot långledigt, för dom flesta iallafall. :thumbup: Jag om någon är iallafall glad över att vädret lyckats trycka fram solen idag - mycket trevligt! :) Och idag bör jag träna nu när jag äntligen fått in träningsprogrammet i Wii som både ställer om kosten och har räknat ut bmi värdet o.s.v - så nu vet jag hur jag bör äta och röra mig för att minska i vikt och sen hålla den. :) Underbart! Och imorgon är det trevliga fredagen jag gått och väntat på, mitt hår beräknas bli jättegult och jag börjar känna en aning stress - jag vill gärna få mitt hår ordentligt  innan den 1:e Maj då Göteborgsresan träder fram! Herregud, det är bara en månad kvar. Det jag mest ser fram emot resan är: att komma bort till en annan stad där man kan få möjligheten att se andra ansikten och där ingen känner igen en, där man kan åskåda annat än det man ständigt ser i Norrköping, att Fredrik ska sjunga på finska för hela släkten på hans mormors ''kalas'', och att jag möjligtvis får träffa på Malin och Tina igen. :) Börjar bli väldigt uppåt för en sån upplevelse! Och det kan ju alltid vara kul att se sin pojkvän sjunga offentligt på finska, visserligen är han ju duktig, men frågan är om nerverna sätter ett spratt. Kommer han ens komma ihåg texten? :) Det återstår väl att se! Nu däremot hade jag tänkt att jag ska försöka få något gjort idag, börjar känna mig ängslig som bara vankar runt i här hemma. Kanske ta och städa lite! :) 

Någon som blivit lurad redan idag möjligtvis?
Berätta gärna om hur ni blivit lurade eller kom med bra tips om hur man kan lura någon! :)

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback